poniedziałek, 28 czerwca 2010

Tytułem wstępu.


To mój pierwszy post na tym blogu i jak każdy tego typu ma charakter powitalny. Toteż witam Was serdecznie i zapraszam do czytania bloga, którego tematyki przedstawiać nie muszę.

Zakładam go z myślą, by zamieszczać tu informacje dotyczące poszczególnych edycji konkursu, najciekawszych historii, najważniejszych wykonawców i najpopularniejszych piosenek. Jak pewnie się domyślacie, jestem eurowizyjnym fanem - do fanatyka mi jeszcze dużo brakuje - więc temat zgłębiać mogę naprawdę długo. Ponad 50 lat Eurowizji jest bardzo długim czasem, więc stawiam przed sobą nie lada zadanie, które z największą chęcią postaram się wykonać.

To tyle wstępnego rozwodzenia się. Co do meritum - postaram się pisać w miarę często i regularnie, tak żeby nie zapomnieć, o co mi tak naprawdę chodzi. A celem przede wszystkim jest to, bym ja sam zapoznał się z tematem i oczywiście, by jak największa liczba osób mogła poczuć eurowizyjny klimat i, kto wie, może znaleźć w sobie najmniejszą cząstkę sympatii do tego niezwykłego konkursu.

Tę niezwykłość mam nadzieję zaświadczyć.

2 komentarze:

  1. Witaj. nareszcie Twoja pasja znalazła sobie właściwe ujście. :) mam nadzieje, ze goście krytyczni wobec Eurowizji nie bedą blokowani od razu po wypowiedzeniu pierwszego "nie". ;) bo ja za Eurowizja nie przepadam, ale za to chetnie poczytam Twoje napisane z pasją tekty o niej.

    OdpowiedzUsuń
  2. Długo się zbierałam do przejrzenia tego bloga, ale w końcu jestem!:) Może obecnie nie należę do zagorzałych fanek Eurowizji, ale był czas, gdy nie przepuściłam żadnej edycji słuchając początkowo w radio, a później oglądając w telewizji. Z dużą przyjemnością więc zabieram się do czytania (i słuchania) historii tego konkursu...

    OdpowiedzUsuń